Support
Läsplatta
Om du har problem med själva läsplattan, kontrollera först att läsplattan är uppdaterad.
Om läsplattan behöver uppdateras, följ denna guide:
Om du har gjort ovanstående och problemet kvarstår, kontakta IT-support.
Så här hittar du till IT-support
Meetings+
Om du har problem med Meetings+, följ anvisningen nedan.
- Kan inte logga in:
- tänk på att inloggning i Meetings+ sker i appen på läsplattan, inte på webben (Mötesportalen)
- har du matat in korrekta inloggningsuppgifter? Om du vill byta lösenord, kontakta din nämndsekreterare. - Kan inte se min nämnd: kontakta din nämndsekreterare.
- Andra problem med appen: kontrollera att läsplattan är uppdaterad (du kan se hur man gör detta under Snabbguider). Om läsplattan inte är uppdaterad kan apparna sluta fungera.
Om du har kontrollerat ovanstående och problemet kvarstår, kontakta din nämndsekreterare.
Teams
Om du behöver hjälp med Teams, kontakta IT-support.
Så här hittar du till IT-support
Outlook
Om du behöver hjälp med Outlook, kontakta IT-support.
Så här hittar du till IT-support