Support
Läsplatta
Om du har problem med själva läsplattan, kontrollera först att senaste iPadOS är installerat. Ett gammalt operativsystem kan göra att läsplattan och apparna slutar fungera.
Om du har kontrollerat ovanstående och problemet kvarstår, kontakta IT-support.
Så här hittar du till IT-support
Meetings+
Om du har problem med Meetings+, följ anvisningen nedan.
- Kan inte logga in:
- tänk på att inloggning i Meetings+ sker i appen på läsplattan, inte på webben (Mötesportalen)
- har du matat in korrekta inloggningsuppgifter? Om du vill byta lösenord, kontakta din nämndsekreterare. - Kan inte se min nämnd: kontakta din nämndsekreterare.
- Andra problem med appen: kontrollera att du har senaste iPadOS installerat på läsplattan. Ett gammalt operativsystem kan göra att apparna inte fungerar.
Om du har kontrollerat ovanstående och problemet kvarstår, kontakta din nämndsekreterare.
Teams
Om du behöver hjälp med Teams, kontakta IT-support.
Så här hittar du till IT-support
Outlook
Om du behöver hjälp med Outlook, kontakta IT-support.
Så här hittar du till IT-support