Hur kan Danderyds tjänst för felanmälan och synpunkter förbättras?

Felanmälan
I höst kommer Danderyds tjänst för felanmälan förändras och utvecklas. Inför förändringen vi ha återkoppling kring vad som fungerar bra och vad som kan bli bättre!

Berätta gärna hur du felanmäler idag. Använder du mobil, dator eller surfplatta? Vad ska vi behålla samt vad tycker du saknas för att tjänsten ska bli bättre?

Vi ser fram emot att få in dina tips, förslag och idéer för att vi ska kunna erbjuda en så bra tjänst för felanmälan och synpunkter som möjligt.


Gör din röst hörd i vår medborgardialog
Notera att på webbsidan kommer endast ditt namn och meddelande att visas. Inte din e-postadress.

500
/500
Visar
11
svar i medborgardialogen
  • Det är dålig återkoppling på när man felanmält något, det borde gå snabbt att åtgärda dessa fel som kommuninvånarna anmäler. Maria Öberg Sivall,  Den 17 augusti 2017
  • Fungerar dåligt att få upp felanmälningsformuläret ... Ulf,  Den 17 augusti 2017
  • Appen fungerar och även bekräftelsen på att felanmälan är mottagen är utmärkt. Det tar däremot allldeles för lång tid att åtgärda felen och få återkoppling på när det är klart. Vad har kommunen för policy på att fel/servicenivå skall vara åtgärdade? Maria H,  Den 16 augusti 2017
  • Appen fungerar utmärkt och även bekräftelsen på att felanmälan är mottagen. Det tar däremot allldeles för lång tid att åtgärda felen och få återkoppling på när det är klart. Johan Gröndal,  Den 15 augusti 2017
  • Vet inte i vilken ordning felanmälningar behandlas med jag skickade in ett meddelande via appen den 17 juni ang. en trasig lampa. Den är fortfarande trasig 9 augusti. Thomas Witten,  Den 9 augusti 2017


Alla dialoger på Danderyd.se »


Stäng

Kontakta informationsansvarig

Rubrik: Hur kan Danderyds tjänst för felanmälan och synpunkter förbättras?

Fält markerade med (*) är obligatoriska och måste fyllas i.